مرز خسروی قدیمی‌ترین دروازه عتبات است

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت: مرز خسروی قدیمی‌ترین دروازه عتبات است، زیرا همواره مسیر تردد زائران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار امروز دوشنبه _ بیست و هفتم شهریور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه، از استان کرمانشاه به عنوان قدیمی‌ترین دروازه عتبات یاد شد.

آیت الله مصطفی علما گفت: انصافاً هلال احمر کار می‌کند و خدماتش بی منت است و فعالیت‌هایش در داخل و خارج از کشور قابل ستایش است.

وی افزود: ایران امروز در همه امور زبانزد است، زیرا حرف اول از آن کشور ایران است، لذا امیدوارم همه مسئولان توفیق خدمتگزاری داشته باشند زیرا امام راحل همواره می‌فرمود «به من خدمتگزار بگویید» لذا امیدوارم همه ما خدمتگزار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: مرز خسروی قدیمی‌ترین دروازه عتبات است، زیرا همواره مسیر تردد زائران بوده است.

گفتنی است، قبل از سخنان آیت الله علما حجت الاسلام و المسلمین معزی طی سخنانی گفت: از حمایت آیت الله علما نسبت به هلال احمر تشکر و قدرانی می‌کنم. وی افزود: اساس کار هلال احمر خدمت به مردم است، زیرا در تمام حوادث طبیعی و بروز مشکلات در کنار مردم هستند، خدمات هلال احمر علاوه در کشور در سایر کشورها هم ظهور یافته است، ضمن اینکه در کنار خدمات گسترده به مردم، در موسم حج حضور هلال احمر گسترده است و همچنین در ایام اربعین حسینی در ۷۰ نقطه در مسیر زائران در کشور عراق خدمت ارائه کرده‌اند، در اربعین یکی از بهترین خدمات متعلق به هلال احمر بود و این نهاد خود را موظف می‌داند در خدمت نماز جمعه باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: کشور ما یک کشور حادثه خیز است که متأسفانه از چهل حادثه در جهان ۳۳ حادثه در ایران اتفاق می‌افتد.

ایشان یادآور شد: کرمانشاه در برخی موارد استان مادر است و همواره پیشگام و پیش قدم است.

شایان ذکر است: در این دیدار حجت الاسلام پیروز فر به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کرمانشاه معرفی شد.

کد خبر 688397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.