رمز شهادت اولین شهید حادثه تروریستی کور ممسنی

هر جا قرار بود، برای امام حسین(ع) و اهل بیت کاری انجام شود، در آنجا حاضر می‌شد و زحمت می‌کشید؛ شهید یاسر شجاعیان که شامگاه شنبه توسط اغتشاشگران در نورآباد ممسنی شهید شد و حالا چشمان دختری به آمدنش سفید شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تصویر دخترش که گاهی به نقطه‌ای نامعلوم خیره و گاهی اشک بر چشمانش جاری می‌شود، دل را بدجور می‌سوزاند، به او قول داده بود که شب به شهربازی‌اش ببرد، اما تیری ناجوانمردانه بر قلبش نشست تا دیدار با عزیزدردانه‌اش به قیامت افتد.

مادرش می‌گوید پسرش را در راه امام حسین (ع) داده است، پسری که هیچ کس بدی از او سراغ نداشته است و پدرش افتخار می‌کند که فرزند گران‌مایه‌اش در راه امنیت این مرزوبوم به شهادت رسیده است.

صحبت از بسیجی شهید «یاسر شجاعیان» است که شامگاه شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه به همراه پنج بسیجی دیگر طی حکمی مأمور به حضور در میدان اصلی شهر نورآباد شدند و در حالی که در ایستگاه توقف کرده بودند، دو موتورسوار در کسری از ثانیه شروع به شلیک به سمت آنها کردند.

شهید شجاعیان اهل یکی از روستاهای شهرستان نورآباد ممسنی بود و شهادت او با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه شد.

کاربری با اشتراک گذاشتن عکسی از حضور شهید در پیاده‌روی اربعین نوشت: «در مسیر کربلا، چه قدم خالصانه‌ای برداشتی، دیروز عکس با تمثال حاج قاسم می‌گیری و این روزها همه شهدای حرم آمده‌اند استقبالت، سربند تو تزئین نیست، سربند شهادت است.»

رمز شهادت اولین شهید حادثه تروریستی کور ممسنی

کاربر دیگری نوشت: «آه فرزندش برای نابودی همه شما کافیست،، نزدیک‌ترین صدا به خدا آه مستضعفان است، یا مشغول کار جهادی‌اند یا مشغول کار فرهنگی یا دفاع از امنیت، زندگی دختری؛ همین بابای مجاهد، مظلوم و قهرمان است که از او گرفتند، البته رسانه ندارد…رسانه ندارد…رسانه ندارد…و برایش رسانه نداریم، برای «مردم» واقعی، تراز انقلاب اسلامی.»

رمز شهادت اولین شهید حادثه تروریستی کور ممسنی

یک کاربر هم عکسی از خانه شهید شجاعیان به اشتراک گذاشت و نوشت: «دوباره بنویسید، رمز شهادت در کاخ‌ها پیدا نمی‌شود، در کوخ‌ها پنهان شده»

رمز شهادت اولین شهید حادثه تروریستی کور ممسنی

کد خبر 688357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    همین کودک برای انتقام کافیست آه این دختر آتش میزنه نامردی که این کارو کردی منتظر آه این دختر باش