حیاط تعدادی از مدارس اصفهان برای استقرار سرویس دانش‌آموزان استفاده می‌شود

رئیس ستاد مهر ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک در معابر مجاور مدارس، حیاط تعدادی از آن‌ها برای سوارکردن دانش‌آموزان با رعایت موارد ایمنی و ترافیکی استفاده می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بند ۵ صورت‌جلسه ششمین شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس، اداره کل آموزش‌وپرورش در راستای ایجاد انضباط ترافیکی و ایمنی تردد دانش‌آموزان، همکاری و هماهنگی لازم را با پلیس راهور و شهرداری از طریق ابلاغ به مدیران مدارس داشته و گزارش مربوطه را به استانداری اعلام می‌کند.

وی افزود: در این راستا مقرر شد به‌منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک در معابر مجاور مدارس، حیاط تعدادی از آن‌ها برای سوار کردن دانش‌آموزان با رعایت موارد ایمنی و ترافیکی در محوطه مدارس و در صورت لزوم تابلوی علائم، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی استفاده شود.

رئیس ستاد مهر ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا حیاط مدارس بزرگ در مجاورت معابر پر تردد با پیشنهاد شهرداری و تأیید پلیس راهور مد نظر قرار می‌گیرد، همچنین رعایت موارد ایمنی ترافیکی در محوطه و در صورت لزوم نصب تابلوی علائم، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری و پلیس راهور علاوه بر شناسایی مدارس مناسب برای این موضوع که نقش مهمی در کاهش ترافیک معبر ایفا می‌کنند، نسبت به خط‌کشی و ایمن‌سازی تردد سرویس‌ها در داخل مدارس و آموزش راننده‌ها اقدام خواهند کرد.

کد خبر 688329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.