تیرآهن ۱۶ اهواز آخرین اطلاعات قیمتی و مشاوره خرید
مشخصات و قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز

کارخانه اهواز به عنوان یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید و عرضه مصالح ساختمان شناخته می‌شود که محصولات خود را به شهرهای گوناگون ارسال می‌کند.

امروزه ساختمان‌سازان و سایر افراد از این محصولات برای مقاوم‌سازی ساختمان‌های خود استفاده می‌کنند و یکی از پرفروش‌ترین مصالح این برند، تیرآهن ۱۶ است. یکی از باکیفیت‌ترین تیرآهن‌های اهواز در این کارخانه تولید می‌شود و به خاطر موقعیت ایده‌آلی که این اواخر به دست آورده، صادرات آن را هم به عهده گرفته است.

از نظر ظاهری، شکل تیرآهن ۱۶ اهواز به صورت I انگلیسی است و به همین خاطر در حوزه‌های گوناگونی کاربرد دارد. تیرآهن این برند با توجه به استانداردهای اروپایی مختلفی ساخته شده است و یکی از دلایل اعتماد کردن مشتریان به آن هم همین است. ضمناً آن را با نام تیرآهن بال نیم پهن موازی هم می‌شناسند. برای خرید به اطلاعاتی مانند نکات تهیه و قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز نیاز خواهید داشت که در این مطلب به این موضوع اشاره داریم.

ویژگی‌های کلی تیرآهن ۱۶ اهواز

اگر بخواهیم مروری کلی بر تیرآهن ۱۶ اهواز داشته باشیم، باید آن را در دسته تیرآهن‌های سنگین قرار داد. تیرآهن‌ها با توجه به ویژگی‌هایشان در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار می‌گیرند و به لحاظ وزن هم مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین تیرآهن ۱۶ اهواز با سنگین بودنش در ساختمان‌های بلند و مناطق پر رفت و آمد کاربردش را به خوبی نشان می‌دهد. با اینکه کارخانه‌های زیادی تولید تیرآهن ۱۶ را انجام می‌دهند، اما تیرآهن ۱۶ اهواز از بسیاری از آن‌ها بهتر است و مزایایی را برای استفاده کنندگان در پی دارد.

در مورد ویژگی‌های فنی هم باید به استاندارد IPE آن اشاره کرد که باید روی محصول درج شده باشد. هنگامی که نشان‌های استاندارد ملی و جهانی را روی بسته‌بندی و خود محصول مشاهده کردید، می‌توانید نتیجه بگیرید با تیرآهنی اصل و استاندارد سر و کار دارید؛ موردی که در تیرآهن ۱۶ اهواز دیده می‌شود. وزن هر یک از شاخه‌های این تیرآهن در حدود ۱۶۷ کیلوگرم است و این مقدار باید به همین صورت باشد. ضمناً در هر یک از بسته‌های این کارخانه، حدود ۱۸ عدد تیرآهن قرار گرفته می‌شود.

کاربرد تیرآهن ۱۶ اهواز

از کاربردها و موارد استفاده از تیرآهن ۱۶ اهواز اصلاً نباید عبور کرد. به دلیل کیفیت بسیار مطلوب این تیرآهن، از آن در ساختمان‌ها و سایز سازه‌ها استفاده می‌شود. قسمت‌های گوناگونی از یک ساختمان هستند که برای مقاوم شدن هر چه بهترشان باید از تیرآهن ۱۶ بهره برد. بنابراین در این قسمت کاربردهای آن را به صورت کلی بررسی می‌کنیم.

نگاهی به کاربردهای تیرآهن ۱۶ اهواز

ساخت پل‌ها

پل‌های زیادی چه برای عابران پیاده و چه وسایل نقلیه هستند که در ساختشان از تیرآهن ۱۶ استفاده شده است. با اینکه مصالح مشابه برای این زمینه در دسترس قرار دارد، اما تیرآهن ۱۶ بازدهی بالایی به سبب استحکام خوبش در اختیار استفاده کنندگان قرار می‎‌دهد.

ساخت سکوهای مختلف

سکوهای زیادی برای ساختمان‌ها و موارد دیگر هستند که ساخت آن‌ها با تیرآهن ۱۶ صورت می‌گیرد. به این خاطر که سکوها اکثراً رفت و آمد زیادی را به خود می‌بینند، باید حسابی مقاوم شوند تا در طولانی مدت بتوان از آن‌ها بهره برد.

ساخت راه پله‌ها

راه گله‌های یک ساختمان از جمله اماکنی هستند که افراد به صورت مکرر در حال رفت و آمد هستند. بنابراین استحکام بالا در چنین فضاهایی هم نیاز است تا ساختمان طی سالیان دراز در امنیت بالا به سر ببرد. اینجا است که تیرآهن ۱۶ باز هم کاربرد خود را نشان می‌دهد و سبب رضایت مشتریان می‌شود.

تیرآهن ۱۶ وظایف مختلفی را به دوش می‌کشد که تحمل برخی تنش‌ها از نیروی برشی و خمشی، یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. بدنه ساختمان همواره متحمل فشار است و تیرآهن‌ها این فشار را تحمل می‌کنند تا آسیبی به اجزای ساختمان وارد نشود. بنابراین بدون استفاده از تیرآهن‌های مقاومی مانند نوع ۱۶، عملاً ساختمان را نمی‌توان به وجود آورد.

تیرآهن ۱۶؛ محصولی با کاربردهای جذاب

‌عوامل موثر بر قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز

قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز درست مانند تمامی کالاها در کشورمان به صورت روزانه یا ماهانه با نوسانات قیمتی مواجه می‌شود. بنابراین خریداران باید همواره به قیمت تیرآهن اهواز دقت داشته باشند تا زمان لازم برای تهیه را بدانند و اشتباهی در زمینه تامین بودجه‌های خود نکنند. متاسفانه افراد زیادی بدون در نظر گرفتن این موضوع، صرفاً اقدام به خرید تیرآهن ۱۶ می‌کنند و سپس متوجه زیان‌های بسیاری می‌شوند. به طور کلی قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز به عواملی بستگی دارد که در ادامه به مرورشان می‌پردازیم:

نوسانات ارز و نرخ دلار

مهم‌ترین عامل تاثیرگذار روی قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز، نوسانات ارز و به خصوص قیمت دلار است. در صورتی که قیمت دلار ذره‌ای بالا و پایین شود، تاثیر کاملاً مستقیمی روی قیمت نهایی این تیرآهن و سایر مصالح این کارخانه می‌گذارد. دلیل آن هم وزن بالای تیرآهن و وارد کردن برخی مواد تشکیل دهنده از خارج کشور از سوی این کارخانه است. جدا از آن، هزینه حمل این مواد از کشورهای دیگر برای این کارخانه هم در نظر گرفته می‌شود.

نوع تیرآهن ۱۶ اهواز

خود تیرآهن‌های ۱۶ اهواز به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و هر یک ویژگی‌ها و کاربردهایی دارند. بنابراین طبیعی است که قیمت هر یک با دیگری تفاوت داشته باشد. شما با توجه به نیازتان باید سر وقت یکی از این تیرآهن‌ها رفته و اقدامات دیگر را انجام دهید. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، آهن کیتا با مشاوره‌های رایگانش به کمکتان خواهد آمد. پس از آن، امکان سفارش از خود این شرکت برایتان وجود دارد و برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

میزان عرضه و تقاضا

واضح است هر چه مقدار تقاضای مشتریان در بازار بیشتر باشد، قیمت تیرآهن ۱۶ هم به دلیل نیاز به نیروی کار، ماشین آلات و مواد اولیه بیشتر، افزایش خواهد یافت. در فصولی مانند تابستان که ساختمان‌سازی بیشتر می‌شود، قیمت هر یک از مصالح ساختمانی هم افزایش پیدا می‌کند.

شیوه بررسی قیمت روز تیرآهن ۱۶ اهواز

از طریق سایت آهن کیتا که در بالا معرفی شد، قادر به مشاهده انواع تیرآهن‌های ۱۶ اهواز و قیمت به روز هر کدام از آن‌ها هستید. این قیمت‌ها به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و تیم آهن کیتا اطلاعات فراوانی در این خصوص دارد.

منبع: آفتاب ای ار

کد خبر 688219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.