بیانیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سازمان لیگ

در پی بیانیه سازمان لیگ باشگاه سپاهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی انتشار بیانیه سازمان محترم لیگ در خصوص قرارداد یکی از بازیکنان سپاهان، این باشگاه لازم می داند توضیحاتی را جهت استحضار عموم منتشر نماید:

۱- در ابتدا اشاره می‌نماییم که در پی انتشار رای غیرقابل قبول کمیته انضباطی و به دنبال اطلاعیه تفصیلی باشگاه سپاهان پس از انتشار رای، برای همگان مشخص شد، آنچه که به عنوان تخلفات گسترده باشگاه سپاهان طی یک عملیات روانی-رسانه‌ای بی‌سابقه از آن یاد می شد، محلی از اعراب نداشته است.

۲- اما به استحضار می‌رساند، همان‌گونه که در اطلاعیه تفصیلی باشگاه سپاهان بیان گردید، این باشگاه نسبت به تحویل نسخه فیزیکی قرارداد اصلاح شده بازیکن خود _ با امضای بازیکن _ اقدام نموده و حتی نسخه فیزیکی اولیه که مبلغ کارگزاری آن به صورت دستی اصلاح شده بود نیز در سازمان لیگ موجود می‌باشد؛ ضمناً در بند ۱۵ قرارداد قید شده است که در صورت تضاد بین متون انگلیسی و فارسی، متن فارسی ملاک می‌باشد. از مسئولین هم درخواست می‌شود، اصل هر دو نسخه قرارداد را در روز جلسه کمیته استیناف به این کمیته محترم ارائه نمایند.

۳- البته لازم به ذکر است باشگاه سپاهان به دلیل عدم عودت فایل پی دی اف قرارداد در سامانه ثبت سازمان لیگ، نتوانست این نسخه پی دی اف را اصلاح نماید.

۴- ذکر این نکته نیز لازم است که باشگاه سپاهان هیچ‌گونه وجهی را به طور مستقیم به کارگزار بازیکن پرداخت نمی‌کند و پرداخت حق کارگزاری از جمله تعهدات بازیکن می‌باشد.

۵- ضمناً در پایان از ملت شریف ایران به‌ویژه هواداران عزیز سپاهان به جهت قرارگرفتن ناخواسته در جریان جنگ رسانه‌ای سنگین در ماه های گذشته بر علیه باشگاه سپاهان _ که البته این باشگاه هیچ نقشی در آن نداشته‌است _، پوزش می‌طلبیم.

کد خبر 687569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.