اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئات مذهبی کهگیلویه‌وبویراحمد به مشهد مقدس

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری _پنجشنبه، بیست‌وسوم شهریورماه_ در حاشیه مراسم عزاداری به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) از اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس خبر داد.

وی افزود: این افراد با هماهنگی آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی به مشهد مقدس اعزام شدند و دیشب در شب شهادت امام رئوف حضرت علی بن‌موسی الرضا (ع) در حرم مطهر این امام همام رواق امام خمینی (ره) به صورت سنتی عزاداری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: هیئت‌های مذهبی شهر یاسوج امروز همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با تجمع در میدان هفتم تیر عزاداری خود را شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: روز شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه مصادف با سالروز شهادت حضرت رضا (ع) نیز از ساعت ۹:۳۰ صبح آئین‌های عزاداری از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان شهدای هفتم تیر و شهدای نیروی انتظامی عزاداری و سینه‌زنی برگزار می‌کنند.

کد خبر 687454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.