ظلم در حق سپاهان را بر نمی‌تابیم/پای کار ایستاده‌ایم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه بی مهری در حق مردم اصفهان را برنمی‌تابیم و پای کار حقوق هواداران سپاهان و مردم اصفهان ایستاده‌ایم و نسبت به ضایع شدن حق سپاهان کوتاه نخواهیم آمد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی درباره حکم صادر شده درمورد تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرچند رعایت چهارچوب‌های قانونی مهم است اما متأسفانه در حال حاضر شاهدیم کمیته انضباطی فوتبال در آستانه مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیایی طی یک فرآیند مبهم و مشکوک، تیم پیشتاز سپاهان را به جریمه محکوم می‌کند، این اقدام مصداق بارز کج سلیقگی است زیرا این تیم فوتبال پرطرفدار اصفهان افتخار ملی است.

وی افزود: قطعاً اقدام اخیر کمیته انضباطی فوتبال در خصوص سپاهان در شرایط فعلی عقلانی نیست، طی تماسی که با سرپرست وزارت ورزش جوانان گرفته می‌شود مراتب اعتراض مردم اصفهان را نسبت به این تصمیم نسنجیده اعلام خواهم کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً در حق تیم سپاهان که افتخارات بسیار زیادی را در عرصه‌های بین‌المللی برای ایران کسب کرده است نباید اینگونه رفتار شود به همین اساس ما اینگونه بی‌مهری در حق مردم اصفهان را برنمی‌تابیم و پای کار حقوق هواداران سپاهان و مردم اصفهان ایستاده‌ایم و نسبت به ضایع شدن حق سپاهان کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 687367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.