رسانه‌ها صف مطالبه‌گری مردمی را از براندازان جدا کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هر گونه اعتراض مردمی به معنای همراهی با فتنه‌گران و جنبش‌های خارج نشین نیست. رسانه‌ها باید صف این مطالبه‌گری مردمی را از براندازان جدا کنند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان که با حضور اعضای این شورا در محل استانداری اصفهان تشکیل شد، با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد اغتشاشات سال گذشته هستیم، اظهار کرد: فتنه سال ۱۴۰۱ یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی بود که از یک حادثه فوت آغاز و سپس روایت‌های دروغین زیادی راجع به نظام اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه ما نتوانستیم روایت صحیح این واقعه را برای مردم توضیح دهیم، افزود: کشور هزینه زیادی را بابت این حادثه متحمل شد در صورتی که این حادثه یک تذکر به یک دختر خانم راجع به رعایت حجاب و سپس انتقال به مرکز فرهنگ و ارشادی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: متأسفانه وضعیت بیماری زمینه‌ای و فوت ایشان موجب شد دشمنان بر این بستر سوار شده و افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهند.

وی گفت: در صورتی که جریان سال گذشته یک موضوع از قبل آماده شده بود که به دنبال بستری برای بُروز و براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت که اگر همان سال گذشته مدیریت صحیحی شده بود تبدیل به فتنه نمی‌شد.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه توصیه ما پرداختن رسانه‌ها به مسائل مردمی است، تأکید کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری جدی از مسئولان بابت مشکلات، مسائل معیشتی و اقتصادی مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تداخل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و گره زدن آن با فتنه "زن زندگی آزادی"هستند، گفت: خواسته‌های به حق مردم حتی در بحران اغتشاشات باید از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شود تا مطالبات مردمی با فضای سالگرد اغتشاشات سال گذشته تداخل پیدا نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری اصفهان گفت: معتقدیم؛ اتفاق سال گذشته از یک حادثه معمولی به شعار" زن زندگی آزادی" تبدیل شد در صورتی که کشور ایران سردمدار حمایت از قشر زنان در طول تاریخ کشور ایران و هویت بخشی به زن بوده است.

جان‌نثاری گفت با اشاره به اینکه مشکلات و اعتراض‌های مردمی اگر مورد بی توجهی قرار گیرد زمینه موج‌سواری و ساختارشکنی افراد برانداز را فراهم می‌کند، بیان کرد: مدیریت کلان استان نیز در قالب سیاست کلی معتقد است هر گونه اعتراض مردمی به معنای همراهی با فتنه‌گران و جنبش‌های خارج نشین نیست. رسانه‌ها باید صف این مطالبه‌گری مردمی را از براندازان جدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری اصفهان در پایان یادآور شد: دستگاه‌های امنیتی باید مراقب سو استفاده دشمنان و فراخوان‌های مختلف در حال شکل‌گیری باشد اما رسانه‌ها نیز ماهیت دشمن را با روش آگاه‌سازی و تحلیل درست برای مردم تبیین کنند.

کد خبر 687286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.