واگذاری جایگاه‌های سوخت شهر قزوین به بخش خصوصی

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از واگذاری جایگاه‌های سی ان جی نواب و معلم با قیمت کارشناسی به بخش خصوصی خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تصویب ۲۲ لایحه شهرداری قزوین در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر با لایحه شهرداری قزوین مبنی بر اخذ مجوز انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه با هدف مرمت و نگهداری تقاطع‌های غیرهمسطح و نصب آلاچیق در بوستان باراجین موافقت کرد.

وی افزود: لوایح شهرداری در راستای جذب پیمانکار برای پروژه‌های پیاده‌روسازی در خیابان پیغمبریه و ضلع جنوبی بلوار آیت الله خامنه‌ای، لوله‌گذاری در بلوار جمهوری اسلامی، جدول‌گذاری و مرمت و نگهداری معابر در نواحی امامزاده علی (ع) و امامزاده حسین (ع) به تأیید اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: لوایح ارسالی از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برای خرید پنج دستگاه دوربین نظارت تصویری، تعمیر و نگهداری فیبر نوری مربوط به مرکز کنترل ترافیک، اخذ مجوز مشاور ذی‌صلاح برای طراحی ۱۱ تقاطع غیرهمسطح، مصوبه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تصویب شد.

فرمانی تصریح کرد: لایحه مساعدت بلاعوض شهرداری به تعاونی تاکسیرانان به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان، هدیه خوش حسابی بهای خدمات سالیانه صنفی تابلوهای تبلیغاتی، پروژه‌های عمرانی منطقه چهار شهرداری شامل مرمت و آسفالت و لکه‌گیری ناحیه آزادگان، دانش و ناصرآباد نیز به تصویب رسید.

وی از تصویب لایحه شهرداری قزوین در حوزه معاونت برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات رفاهی و شارژ سرانه ورزشی برای استفاده از استخر شنا، تمدید قرارداد مناقصه نیروی شرکتی شهرداری و حفظ و نگهداری زائر سرا در مشهد مقدس خبر داد و اضافه کرد: لایحه ملکی توافق با وراث تقی عظیمی به تأیید اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: لایحه ارزش افزوده به منظور تغییر کاربری عرصه و اعیان در اجرای طرح‌های شهری در پرونده‌های دیال آبادی، حسن جانی و رضایی پس از بررسی تصویب شد.

فرمانی از تصویب لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری جایگاه‌های سی ان جی نواب و معلم با قیمت کارشناسی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر با درخواست شهرداری قزوین مبنی بر ساماندهی قبور مطهر شهدا به تعداد ۱۸۰ قبر و لایحه واگذاری اجرای طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب به بخش خصوصی موافقت کرد.

کد خبر 687259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.