آغاز عملیات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آغاز عملیات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر خبر داد.

مجتبی جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ایمن‌سازی خیابان هفت دی (مینودر) خبر داد و اظهار کرد: سرعت‌کاه آسفالتی استاندارد در خیابان هفت دی مقابل باشگاه شمس آذر قزوین با هدف ایمن‌سازی معابر سطح شهر، کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی و افزایش رضایت شهروندان و دانش‌آموزان احداث و رنگ‌آمیزی شد.

وی از آغاز عملیات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر خبر و افزود: عملیات بهسازی و بازسازی مسیرهای دوچرخه در سطح شهر با جداکننده‌های بتنی استاندارد به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، ایمن سازی مسیر تردد دوچرخه شهروندان و بهبود سیمای بصری شهر در دست اجرا است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل سرقت‌های مکرر و فرسودگی جداکننده‌های مسیر دوچرخه، برای نخستین‌بار نسبت به نصب جداکننده‌های بتنی استاندارد به جای فلزی اقدام شد.

جانی از علائم‌گذاری مسیر دوچرخه در کمربندی شرق شهر قزوین خبر داد و گفت: با توجه به نقش تأثیرگذار دوچرخه‌سواری در حفظ محیط زیست و هوای پاک، ایمن‌سازی و احداث مسیر دوچرخه در برنامه کاری سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه اکنون بازسازی و بهسازی مسیر دوچرخه خیابان بوعلی سینا در حال انجام است، افزود: شهروندان ضمن رعایت قوانین و مقررات و مسدود نکردن مسیرهای عبور دوچرخه، در بهبود ارائه خدمات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه‌سواری، شهرداری را یاری کنند.

کد خبر 687108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.