عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ شهریورماه

در این بسته خبری از پاکبانان خراسان رضوی مسیر زائران حضرت رضا(ع) را نظافت می‌کنند تا اجرای طرح امحای موش و جوندگان موذی در قم و ۱۰۳ پل عابر پیاده در مشهد آسانسور یا پله برقی ندارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پاکبانان خراسان رضوی مسیر زائران حضرت رضا (ع) را نظافت می‌کنند

وحید فرخ‌تبار، شهردار تربت‌حیدریه گفت: این نهاد خدمات اجتماعی به عنوان معین شهرداری‌های جنوب خراسان رضوی، نظافت و پاکسازی مسیر حرکت زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) را با کمک ۲۰ نفر از همکاران پاکبان و ۱۰ پاکبان از شهرهای همجوار بر عهده دارد.

شهردار خرمشهر استیضاح شد

مجید حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: سید رضا حسینی در نشست امروز دوشنبه شورای اسلامی شهر خرمشهر استیضاح و با پنج رأی موافق اعضای این شورا، از سمت شهردار خرمشهر برکنار شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ شهریورماه

متروی پرند با رفع مشکل تأمین برق تا اول مهر افتتاح می‌شود

محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: مشکل تأمین برق مترو پرند حل شد و بزودی (تا اول مهر) افتتاح می‌شود.

طرح مطالعاتی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان منتظر تأیید شورای ترافیک است

مهدی طالب، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طرح مطالعاتی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان انجام شده و هم اکنون منتظر تأیید شورای ترافیک است.

طرح امحای موش و جوندگان موذی در قم اجرا شد

سید محسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح امحای موش و جوندگان مزاحم در سطح مناطق هشت‌گانه شهری قم خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ شهریورماه

۱۰۳ پل عابرپیاده در مشهد آسانسور یا پله برقی ندارند

علی سمیعی، مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد از جمع‌آوری پله برقی‌های پل‌های عابر پیاده و نصب آسانسور به جای پله برقی خبر داد.

۶۲ پروژه عمرانی در سطح شهر قم در حال اجرا است

عباس حلوایی‌زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۶۲ پروژه عمرانی در شهر قم با بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

کد خبر 686680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.