خلق حماسه باشکوه اربعین با همت و جهاد مردم و مسئولان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خلق حماسه باشکوه اربعین با همت و جهاد همه مردم و مسئولان رقم خورد که جای تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور یکصدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تلاش همه بخش‌ها برای برگزاری راهپیمایی اربعین و ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: مردم و مسئولان، موکب‌داران، خیران، هیئت‌های مذهبی، دستگاه‌ها و ادارات از ماه‌ها قبل تلاش کردند تا حماسه باشکوه اربعین خلق شود و این جز با عشق به امام حسین (ع) رقم نمی‌خورد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز توفیق داشتند در این سفر معنوی حضور پیدا کنند، به همین دلیل هفته گذشته جلسات شورا تعطیل بود، در این راستا از این همکاران به‌ویژه از همکاران مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف که در این ایام خدمت بی‌دریغی به زائران ارائه کردند، تشکر می‌کنیم؛ البته اجر اصلی، عنایتی است که از سوی خداوند و امام حسین (ع) نصیب همه ما و مشتاقانی می‌شود که موفق به حضور نشدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از همه خادمان و موکب‌داران درخواست می‌کنیم که با تقویت خدمات خود از هم‌اکنون آماده خدمت‌رسانی پرشور برای سال آینده باشند.

وی اظهار کرد: به خانواده‌هایی که در طول این مسیر عزیزان خود را از دست دادند، به‌ویژه «سیدرضا نریمانی» مداح اهل بیت (ع) که مادر خود را در مسیر بازگشت از سفر اربعین بر اثر سانحه تصادف از دست داد، تسلیت عرض می‌کنیم.

کد خبر 686298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.