اجرای ۷ پروژه در بلوار شهید خداکرم قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت بلوار شهید خداکرم در تصویرسازی ورودی شهر قم از سمت تهران گفت: هفت پروژه عمرانی در این بلوار در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد روحانی‌وزیری امروز _شنبه هجدهم شهریورماه_ در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم با بیان اینکه سه ورودی شهر قم در منطقه سه قرار دارد، اظهار کرد: پنج پروژه در بلوار شهید سلیمانی شامل مسیرهای دسترسی به‌صورت کامل اجرایی و اصلاح شد.

وی از پیش‌بینی اجرای هفت پروژه در بلوار شهید خداکرم خبر داد و افزود: چهار پروژه تاکنون اجرایی شده و سه پروژه آسفالت مسیر رفت و برگشت، اجرای دوربین‌های کنترل سرعت و ایجاد کمربندی در حریم راه و به‌موازات بلوار شهید خداکرم در دست اقدام است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: ساماندهی مبادی ورودی و عوارضی قم-تهران اقدامی بین‌دستگاهی است و شهرداری با اجرای پروژه‌های مختلف همچون بوستان ولایت، بوستان فدک، رستوران آبشار و شهربازی فدک تلاش‌های زیادی انجام داده که بخش مهمی خارج از وظایف شهرداری است.

روحانی‌وزیری جمع‌آوری کانکس‌ها، نورپردازی و نصب پرچم مرتفع در میدان شهدای ۷۲ تن را از دیگر اقدامات دانست و خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه بهسازی پایانه مسافربری شهدای ۷۲ تن مشخص شده است و به محض ابلاغ پیمان، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برداشت وضع موجود عوارضی قم-تهران برای مشخص شدن آشفتگی‌ها، تاکید کرد: این اقدام در کوتاه‌مدت بسیار مهم است و می‌توان از آن برای بهبود سیما و منظر و رفع زوائد بصری استفاده کرد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تعارض منافع و وضعیت حریم راه‌ها را از مشکلات اجرایی ساماندهی دانست و گفت: باید وظایف دستگاه‌ها در این ساماندهی مشخص شود و شهرداری آمادگی ساماندهی در صورت واگذاری اختیارات را دارد.

روحانی‌وزیری افزود: قدم نخست برای ساماندهی وضعیت ورودی قم از سمت تهران، شناسایی مشکلات و وضعیت موجود در این محدوده است.

کد خبر 686005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.