دهدشت به شهردار توانمند، متخصص و باتجربه نیاز دارد

امام جمعه دهدشت خطاب به اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: شهردار شهر باید از بین افراد متخصص، توانمند و باتجربه انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز _جمعه، هفدهم شهریورماه_ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دهدشت، با یادآوری حماسه بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: سال به سال این حرکت عظیم فزاینده‌تر می‌شود و این حضور ۲۲ میلیونی لرزه بر اندام کفر جهانی انداخت؛ ضمن تقدیر و تشکر از بانیان موکب‌های اربعین، زبان از کرامت پذیرایی مردم عراق قاصر است.

وی تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم را یک مدال برای دولت دانست و گفت: نگاه آرمانی و جهت‌گیری انقلابی، حرکت در مسیر اصولی و تلاش جهادی به عنوان سه ضلع اقدامات دولت هستند.

امام جمعه دهدشت با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و تشریح عملکردهای نظام، تصریح کرد: این مسئله نگران‌کننده و تلخ است که تاکنون مقام معظم رهبری چندین بار وارد میدان شده و اقدامات دولت را یادآور می‌شوند و مشکلات در اطلاع‌رسانی را نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که برخی خدمات دولت به نام دیگران نوشته می‌شود، خاطرنشان کرد: برای سامان دادن رسانه دولت باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وحدانی‌فر ضمن تشکر از زحمات خستگی‌ناپذیر دولت گفت: اقدامات خوبی انجام می‌گیرد، منتها برای حل مشکلات معیشتی مردم نیاز به برنامه‌ریزی خاصی داریم.

وی درخصوص وضعیت شورای شهر دهدشت گفت: دهدشت هفت نفر عضو شورای شهر دارد و شهردار باید در جلسات شورا انتخاب شود، دهدشت شهردار با تجربه، توانمند و متخصص لازم دارد.

کد خبر 685949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.