تردد ۹۰۰ هزار و ۷۷۰ نفر از مرز خسروی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد ۹۰۰ هزار و ۷۷۰ نفر از ابتدای ماه صفر تا روز بیستم این ماه مصادف با اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبرز کرمی امروز _ پنجشنبه شانزدهم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع ترددهای صورت گرفته از مرز رسمی خسروی ۵۶۱ هزار و ۶۲۳ نفر از مرز خارج و ۳۳۹ هزار و ۱۴۷ نفر از این گذرگاه به کشور بازگشته‌اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ هزار و ۴۰ زائر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند که از این میزان یک هزار و ۶۷۵ زائر خارج شده و ۶۶ هزار و ۳۶۵ نفر نیز از این گذرگاه رسمی وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از تعداد زائران ورودی به کشور از طریق مرز خسروی ۶۶ هزار و ۱۰۰ نفر ایرانی و ۲۶۵ نفر خارجی و یک هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران خروجی در ۲۴ ساعت گذشته نیز ایرانی و ۱۷۵ نفر نیز خارجی بوده‌اند.

کرمی با بیان اینکه روز گذشته ۸۱۴ هزار و ۸۱۰ تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده و این آمار در سال گذشته ۶۴۱ هزار و ۴۰۲ مورد بوده است، تصریح کرد: از مجموع ترددهای انجام شده بیش از ۱۰۷ هزار و ۵۱ تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۶۹۳ هزار و سه تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۲۵ هزار و ۸۲۴ اتوبوس در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند که در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ هزار و ۶۸۸ مورد بوده است، گفت: متوسط تردد ساعتی انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ هزار و ۲۶۹ مورد و در سال گذشته ۲۸ هزار و ۶۵۴ مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد تردد انجام شده توسط وسایل نقلیه ورودی به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ هزار و ۲۶۸ و خروجی ۷۴ هزار و ۴۶۷ مورد بوده است، افزود: تعداد تردد ورودی و خروجی استان در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۵۳ هزار و ۸۱۶ و ۵۲ هزار و ۱۹۰ مورد بوده است.

کد خبر 685793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.