ثبت دمای پایین‌تر  از ۳۹ درجه سانتی‌گراد در ۲۵ شهرستان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: بیشینه دمای ۲۵ شهرستان استان پایین‌تر از ۳۹ درجه سانتی‌گراد قرار دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته روی استان است.

وی افزود: بر این اساس تا پایان هفته وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: در طول فردا از افزایش ابر کاسته خواهد شد و در نیمه غربی گاهی وزش باد دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه امروز بیشینه دمای هوای هفت شهرستان آران و بیدگل، بادرود، خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۴۳ درجه، کاشان و مهاباد با ۴۲ درجه و اردستان با ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است، گفت: بیشینه دمای ۲۵ شهرستان استان پایین‌تر از ۳۹ درجه سانتی‌گراد قرار دارد.

آقایی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 685598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.