بازیگران اصلی حماسه اربعین «نوجوانان» هستند + فیلم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بازیگران اصلی حماسه اربعین نوجوانان هستند تا بتوانند ایده‌ها و خواسته‌های خود را به منصه ظهور برسانند، گفت: این روزها شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان به ما تذکر می‌دهد که باید بیش از پیش به فکر مردم باشیم.

سید امیر سامع در حاشیه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در موکب رسانه‌ای ایمنا با تاکید بر اینکه پیامی که عاشورا دارد، همان پیام آزادمنشی، آزادگی و به فکر مردم و برای مردم بودن است، اظهار کرد: امام حسین (ع) تلاش، کردند از مردم دستگیری کنند و در همین راستا در جامعه فعلی نیز این پیام و ارزش‌ها منتقل و با وجود مردم عجین شده است.

وی افزود: اگر دشمنان فکر می‌کنند ممکن است اعتقادات مردم کمرنگ شود، این اتفاق رخ نمی‌دهد، زیرا این پیام و ارزش‌ها در قالب دعا، نیایش و کتاب‌های فقها، شعرا، علما و دانشمندان به هر نسل منتقل شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بازیگران اصلی حماسه اربعین نوجوانان هستند تا بتوانند ایده‌ها و خواسته‌های خود را به منصه ظهور برسانند، خاطرنشان کرد: این روزها شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان به ما تذکر می‌دهد باید بیش از پیش به فکر مردم باشیم.

کد خبر 685562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.