سرمربی احتمالی فولاد خوزستان را بشناسید

ایگناسیو مارتینز اسپانیایی به احتمال فراوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد شد و پس از تجربه سرمربی‌گری در لالیگای اسپانیا، در لیگ برتر ایران فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از قطع همکاری باشگاه فولاد خوزستان با علیرضا منصوریان، نام مربیان زیادی از داخلی گرفته تا خارجی به‌عنوان گزینه‌های جانشینی او مطرح شد و گفته می‌شد به احتمال فراوان یک مربی خارجی جای علیرضا منصوریان را روی نیمکت فولاد خواهد گرفت و در نهایت شنیده‌ها حکایت از این دارد که ایگناسیو مارتینز به‌عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شده است.

خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی ۵۹ ساله اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید عنابی‌پوشان خوزستانی انتخاب شده و قرار است به‌همراه دو دستیار اسپانیایی امشب به ایران سفر کرده و روز چهارشنبه به اهواز برود.

ضمن اینکه اولی گلادیسون به عنوان مربی‌بدنساز و نادر غبیشاوی به عنوان مربی‌دروازه‌بانان به کار خود ادامه خواهند داد و همچنین هنوز تکلیف مربیان بومی کادرفنی قبلی مشخص نشده است.

ایناسیو سابقه حضور در لالیگا را با تیم‌های لوانته، رئال‌وایادولید و آلمریا اسپانیا را در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ دارد و پس از آن به سوپرلیگ چین پیوست و در تیم‌های شانگ‌های‌شنژین و میژو میژیان چین نیز سابقه کار سرمربی‌گری و هدایت تیم دارد.

مربی اسپانایایی پس از سوپرلیگ چین به فوتبال کویت رفت و هدایت العربی را پذیرفت و پس از شش بازی، سه‌باخت و سه‌تساوی از هدایت این تیم اخراج شد.

او در سال ۲۰۲۰ با رئال‌ساراگوسا در سگوندا لیگای اسپانیا حضور داشت و با این تیم به رتبه‌های پانزدهم و سپس در فصل دوم دهم رسید و احتمالاً می‌آید تا هدایت فولاد بحران زده را بر عهده گرفته و این تیم را از قعر جدول به رتبه واقعی‌اش برساند.

طبق اعلام برخی منابع، ایگناسیو مارتینز سرمربی جدید فولاد خوزستان با مدیران این باشگاه به توافقات کامل رسیده و قرار است امشب به تهران بیاید، همچنین گفته می‌شود قرار است پس از حضور مارتنیز در هتل آزادی تهران، قرارداد او با باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی امضا شود.

کد خبر 685500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.