توقیف محموله ۶ هزار لیتری روغن موتور قاچاق در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف شش هزار لیتر روغن موتور قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق کالا، مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آن پرداختند و موفق به کشف ۲۸ بشکه ۲۲۰ لیتری حاوی شش هزار لیتر روغن موتور خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه روغن موتورهای مکشوفه بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها را سه میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه راننده متخلف خودرو ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه در زمینه قاچاق کالا و ارز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 685443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.