توسعه اولین شبکه مستقل  اینترنت نسل پنجم در دانمارک

همکاری میان کمپانی‌های الکترونیکی مختلف در دانمارک به بهبود عملکرد، امنیت و فرصت‌های اینترنتی برای مصرف‌کنندگان، مراکز تجاری و صنعتی منجر شده و توسعه اولین شبکه مستقل نسل پنجم را در آن به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همکاری بین کمپانی صنایع الکترونیک اریکسون و TDC NET، که در زمینه تولید زیرساخت‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند، به توسعه اولین شبکه مستقل اینترنت نسل پنجم در دانمارک منجر شده است. حدود سه سال قبل، کمپانی TDC NET برای اولین بار فعالیت خود را البته از طریق یک شبکه وابسته نسل پنجم که عملکرد آن همزمان با زیرساخت اینترنت نسل چهارم ارائه شده از سوی اریکسون بود، آغاز کرد و از همان زمان از توسعه یک شبکه مستقل خبر داد که همکاری این کمپانی با اریکسون تحقق هدف مورد نظر را تسهیل کرد.

توسعه شبکه جدید دانمارک از طریق رویکرد هسته‌ای اینترنت ۵G دوحالته اریکسون ممکن شده و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت را برای تمام صنایع فراهم آورده، ضمن این‌که فرصت‌های اتصال بیشتری را پیش روی مشتریان سراسر کشور قرار داده است.

مدیران کمپانی TDC NET دسترسی به اینترنت نسل پنجم را گام مهمی برای تحولات دیجیتالی خود فرض می‌کنند چراکه مبتنی بر معماری نرم‌افزار ابر-محور است و این قابلیت می‌تواند ارائه خدمات آن‌ها را با سرعت و اعتبار بیشتر در اختیار مشتریان قرار دهد، ضمن این‌که کارآمدی و عملکرد شبکه را نیز بهبود خواهد بخشید و مهم‌تر از همه این‌که در تحقق اهداف صفر انتشار کربن آن‌ها تا سال ۲۰۳۰ نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

شبکه مستقل اینترنت نسل پنجم دانمارک می‌تواند ارائه خدمات را به مشتریان در زمینه‌های مختلف نظیر خودروهای بدون راننده، کار در منزل و مراقبت سلامت بهبود ببخشد و در افزایش کارآمدی انرژی از طریق دسترسی به داده‌های بیشتر برای مدیران اثربخش باشد. علاوه بر این بهبود زیرساخت‌های بهتر برای مراکز تجاری از دیگر پیامدهای مطلوب شبکه مستقل اینترنت نسل پنجم در دانمارک خواهد بود که قابلیت ارائه نواوری‌های مبتنی بر اینترنت اشیا را توسط آن‌ها فراهم می‌آورد و از این طریق خدمات بهتر و بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کد خبر 685326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.