تسلای مدل ۳ جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت تسلا خودروی مدل سه جدید خود را در اروپا رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تسلای مدل سه جدید گران‌تر از قبل است، اما ویژگی‌های قابل‌توجه‌تر و برد بیشتری را ارائه می‌دهد. این خودروی به‌روز شده دارای طراحی جلویی باریک‌تر با بخش پایینی ساده‌تر از قبل است، چراغ‌های عقب آن نیز بازسازی شده است. خودروی تسلا مدل ۳ جدید دارای یک سیستم تعلیق اصلاح‌شده با فنرها، دمپرها و نقاط نصب زیر فریم جدید است که برای ارائه یک سواری راحت‌تر طراحی شده‌اند.

تسلا مدل ۳ جدید دارای یک نمایشگر در قسمت جلو با همان ابعاد ۱۵ اینچی و پردازنده قبلی است. سرنشینان عقب نیز به یک نمایشگر هشت اینچی برای کنترل رسانه‌ها و آب‌وهوا به همراه دریچه‌های هوا و درگاه‌های USB-C دسترسی دارند. شرکت تسلا ارقام قدرت و گشتاور را ذکر نمی‌کند، اما ادعا می‌کند که شتاب آن در عرض ۶.۱ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

طول و عرض خودروی تسلا مدل سه به ترتیب ۴۷۲۰ و ۱۹۳۳ میلی‌متر است، ارتفاع آن نیز ۱۴۴۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۷۵ میلی‌متر است. تجهیزات ایمنی استاندارد این محصول شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و دوربین دنده‌عقب با سنسور پارک جلو و عقب می‌‎شود.

از دیگر ویژگی‌های تسلا مدل سه جدید می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED با چراغ‌های مه‌شکن یکپارچه، ناوبری ماهواره‌ای، فضای داخلی مشکی، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه، شارژر سیمی دوگانه تلفن ۶۵ واتی و سقف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد. این خودرو در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 685301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.