خدمت‌گزاری به عاشقان امام حسین(ع) از افتخارات پلیس است

نماینده بازرسی کل فراجا با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است، گفت: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران مقصودی امشب _دوشنبه، سیزدهم شهریورماه_ با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های انتظامی به زائران اربعین قرار گرفت و اظهار کرد: پلیس در تمام مأموریت‌ها در کنار مردم است و در مأموریت بزرگ اربعین نیز از نزدیک شاهد تلاش‌های همکاران در خدمت به زائران اربعین حسینی هستیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌گزاری به عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است، افزود: پلیس در راستای ایجاد امنیت و خدمت با روحیه جهادی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

نماینده بازرسی کل فراجا ادامه داد: تسریع و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم، امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه اولویت انتظامی، تکریم و حفظ امنیت زائران است، گفت: نظارت مؤثر، پیشران انتظام‌بخشی مطلوب در مأموریت اربعین حسینی و اهتمام حداکثری به سرعت بخشیدن در امنیت‌آفرینی و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مقصودی افزود: از نزدیک شاهد حضور مأموران پلیس راه کردستان در محورهای استان بودیم که این حضور در جاده‌ها یک امنیت خاطر برای زائران و شهروندان بوده که بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است، گفت: هر اندازه از بهره خدمت به زائران کربلای معلی بهره ببریم، برکت دنیا و توشه آخرت است و نیت عمل در این راه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کد خبر 685272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.