افزایش ۱۷۰ درصدی بودجه شهرداری شهر دوگنبدان نسبت به سال گذشته

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان‌ از افزایش ۱۷۰ درصدی بودجه شهرداری این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر دوگنبدان، محمدعلی کرمی‌فرد امروز _دوشنبه، سیزدهم شهریورماه_ در نشست با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنیانگذاران دین و تمدن ما در طول تاریخ افتخارآفرینی و رشادت کردند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر در حوزه آلایندگی گچساران اقدامات خوبی انجام شده، افزود: شورای شهر به جد در بحث توسعه فضای سبز شهری فعالیت دارند و اگر شهرداری را شورا حمایت نکند، تلاش‌های او کارساز و مؤثر نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان، گفت: افزون بر ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه در سال گذشته برای شهرداری مصوب شد که ۸۹ میلیارد آن وصول شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ پروژه در سطح شهر در حال اجرا است.

کرمی فرد افزود: هر پیمانکاری پروژه خود را به نحو مطلوب، با کیفیت مناسب و زودتر از موعود مقرر به انجام رساند به نحو شایسته از سوی شهرداری حمایت خواهد شد.

وی گفت: هدف مجموعه شورای شهر و شهرداری دوگنبدان پیشرفت کار، توسعه عمران و فضای شهری است.

محمدعلی مرادی نایب‌رئیس شورای شهر دوگنبدان در ادامه نشست، اظهار کرد: شما مسئولان با توجه به تبصره‌ها در مواقعی دستتان باز است و می‌توانید اقدامات بهتری را انجام دهید؛ ارزش افزوده که از مردم گرفته می‌شود، زمانی خوب است که ما تورم نداشته باشیم.

وی افزود: این شهرستان را به اسم نفت می‌شناسند، اما نباید تنها منازل و منطقه مسکونی شرکت نفت را در گچساران دید، بلکه این شهرستان دارای محلات کمتر برخوردار است.

نایب‌رئیس شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: جا دارد از همکاری و تعامل خوب مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با گچساران تقدیر و تشکر کرد، امید می‌رود که این تعامل بیشتر شود.

کد خبر 685263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.