مدت کمی کنار یکدیگر تمرین کردیم/ حرف‌های زیادی در لیگ خواهیم داشت

بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: باوجود اینکه نتوانستیم در هفته اول برنده شویم اما حرف‌های زیادی در لیگ خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا عزتی پس از تساوی تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته اول لیگ برتر رودرروی زغال‌سنگ طبس اظهار کرد: بازیکنان تیم ما همه جوان هستند و تعداد جلسات تمرینی کمی در کنار یکدیگر بودیم، من نیز شب گذشته با گیتی‌پسند قرارداد امضا کردم و همین باعث شد آن‌طور که باید نتوانیم بازی دلخواه‌مان را به نمایش بگذاریم. اما ان‌شالله با تمرینات بیشتر به پیش می‌رویم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم چرا که بازیکنان جوانی داریم.

وی درباره نیمه‌اول و اختلاف نتیجه با زغال‌سنگ افزود: در نیمه‌اول بچه‌ها حریف را دست‌کم گرفته بودند؛ مهره‌های ملی‌پوشی داریم و هرکدام از بچه‌ها در رده‌های مختلف تیم‌ملی بازی می‌کنند. به‌هرحال در بازی‌های اول همیشه اتفاقات این‌چنینی می‌افتد و نباید انتظارات زیادی داشت اما در نیمه‌دوم توانستیم خودمان را جمع کنیم و حداقل به تساوی برسیم.

بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند در پایان در خصوص عملکرد انفرادی خود اذعان کرد: بازی اول من برای گیتی‌پسند بود و دیر هم به تیم اضافه شدم و همین باعث شده بود با سایر بچه‌ها هماهنگ نباشم اما قطعاً به‌مرور زمان بهتر چه از لحاظ انفرادی و چه از لحاظ تیمی خواهیم شد.

کد خبر 685248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.