گیتی‌پسند ۲۷ _ زغال‌سنگ طبس ۲۷ / توقف گیتیزن‌ها در خانه با کامبک دیدنی

تیم‌های هندبال گیتی‌پسند اصفهان و زغال‌سنگ طبس در هفته اول لیگ برتر به تساوی ۲۷ بر ۲۷ دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل سی‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ عصر امروز _دوشنبه سیزدهم شهریوماه_ آغاز شد و تیم هندبال گیتی‌پسند در سالن سجادی اصفهان میزبان زغال‌سنگ طبس بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۲۷ بر ۲۷ خاتمه یافت.

نیمه‌اول این دیدار به‌شدت درگیرانه و سریع دنبال می‌شد و پس از اینکه زغال‌سنگ چند گل از گیتی‌پسند پیش افتاد، کیوان صادقی با یک وقت استراحت به‌موقع نتیجه را برای گیتیزن‌ها حفظ کرد و جوانان گیتی‌پسند با نمایش خوب اختلاف را کم کردند.

عملکرد فوق‌العاده گیتیزن‌ها مقابل دیدگان هواداران‌شان ادامه پیدا کرد و شوت‌های مطمئن و گل‌های متوالی ستاره‌های گیتی‌پسند به‌همراه سیوهای خوب گلرها، منجر شد نیمه‌اول با نتیجه نزدیک ۱۴ بر ۱۳ به‌سود زغال‌سنگ به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم زغال سنگ اختلاف را به ۳ گل رساند ولی در این نیمه گیتی‌پسند با ذهن برنده وارد زمین شده بود و جنگندگی شاگردان کیوان صادقی نه‌تنها باعث جبران اختلاف سه‌گله با زغال‌سنگ طبس شد، بلکه از مهمان خود نیز پیش افتادند تا نشان دهند به‌دنبال کسب دو امتیاز کامل بازی هستند.

در نهایت علی‌رغم درخشش فوق‌العاده بازیکنان گیتی‌پسند و کامبکی که مقابل زغال‌سنگ طبس زدند، در ثانیه‌های پایانی گل تساوی‌بخش را به‌ثمر رسانده و در ادامه سیو استثنایی لحظه‌آخری امید سرپوشی باعث شد این دیدار جذاب و دیدنی در هفته نخست لیگ برتر هندبال با تساوی ۲۷ بر ۲۷ پایان یابد.

کد خبر 685244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.