محل ریزش سربار گالری هوارسان ایستگاه شاهد ایمن‌سازی شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ایمن‌سازی محل ریزش سربار گالری هوارسان ایستگاه شاهد خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت محل ریزش سربار گالری هوارسان ایستگاه شاهد، اظهار کرد: محل حادثه توسط عوامل فنی ایمن‌سازی شد.

وی افزود: با تلاش عوامل مربوطه بتن‌ریزی انجام، حفره ایجاد شده پر و تردد به صورت ایمن برقرار شد.

محل ریزش سربار گالری هوارسان ایستگاه شاهد ایمن‌سازی شد

محل ریزش سربار گالری هوارسان ایستگاه شاهد ایمن‌سازی شد

به گزارش ایمنا، صبح امروز نیز امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی انجام عملیات حفاری گالری هوارسان امروز_ دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ در ضلع غربی ایستگاه متروی شاهد (یکی از ایستگاه‌های خط دوم قطار شهری) با توجه به اینکه سربار این ایستگاه خاک دستی و بسیار نمناک بوده است، شاهد یک مرحله ریزش بودیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی عوامل مربوطه از ابتدای رخداد این حادثه تاکنون (حوالی ساعت ۱۰:۰۰) به منظور رفع خطر، افزود: تلاش به منظور انجام عملیات حفاری، آواربرداری و پُرسازی محل حادثه در حال انجام است تا از وارد شدن آسیب به ساختمان‌های مجاور و تأسیسات موجود در محل حادثه جلوگیری شود.

ریزش ایستگاه شاهد مصدوم نداشت

همچنین منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات تکمیلی حادثه ریزش تونل هواساز مترو در باقوشخانه اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و فنی مختلف از جمله عوامل پلیس راهور، سازمان عمران شهرداری، مترو، آب و فاضلاب و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند تا ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بازسازی و رفع خطر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه آسیبی به فردی وارد نشده است، افزود: مقرر شد یک تیم فنی نیز نسبت به علت‌یابی رخداد حادثه به منظور پیگیری از حوادث دیگر اقدام کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن محل حادثه بازسازی و تعمیر خواهد شد.

کد خبر 685236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.