تعمیر و نگهداری تابلوها و تجهیزات ترافیکی در ۱۱۶ نقطه منطقه یک اصفهان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه اقدام به راه‌اندازی یک سیستم اطلاعاتی استاندارد و با سازماندهی مشخص کرده که در مرحله نخست، تعمیر و نگهداری تابلوها و تجهیزات ترافیکی در ۱۱۶ نقطه این منطقه در حال مرمت و نصب است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سیستم حمل‌و نقل یکی از بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و حساس‌ترین سیستم‌هایی است که ارتباط مستقیمی میان آن و توده عظیم مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت و بهره‌وری این سیستم بسیار پرهزینه است و از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی تمام متخصصان امور حمل‌ونقل استفاده از یک روش بهینه برای کاهش هزینه‌های سخت‌افزاری و هزینه‌های نیروی انسانی با توجه به حساسیت‌های ایمنی و کیفیت در این سیستم است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری این منطقه اقدام به راه‌اندازی یک سیستم اطلاعاتی استاندارد و با سازماندهی مشخص حاوی نوع، محل، مختصات، وضعیت فیزیکی و نیازهای نگهداری و تعمیراتی تجهیزات ترافیکی کرده است که یکی از گام‌های پر اهمیت در مدیریت سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای برای ارتقای ضریب ایمنی و بهینه‌سازی هزینه نگهداری و تعمیرات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله نخست تعمیر و نگهداری تابلوها و تجهیزات ترافیکی در ۱۱۶ نقطه در سطح منطقه یک در راستای ستاد مهر از جمله (تابلوهای هدایت مسیر و علائم هشدار، اخطاری، انتظامی، تعمیر و نگهداری جداکننده‌ها، بشکه ایمنی، کاشن تانک، استوانه ایمنی، علائم ایمنی افقی برجسته و سرعت‌کاه، گاردریل و نرده ایمنی) در سطح منطقه در حال مرمت و نصب است.

کد خبر 685139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.