خدمت‌رسانی تاکسیرانی قم به جاماندگان اربعین حسینی(ع)

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل‌ونقلی و سرویس‌دهی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با اربعین حسینی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.

قاسم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی شهر قم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی به شهروندان و زائران مسجد مقدس جمکران که در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت می‌کنند با حداکثر توان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی افزود: ۲۰۰ دستگاه تاکسی و ۲۰ دستگاه ون برای خدمات‌رسانی و جابه‌جایی شهروندان و خانواده‌هایی که در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند، اختصاص داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی از در دو مسجد مقدس جمکران به هسته مرکزی شهر است و شبکه‌های بی‌سیم ۱۳۳ و ۱۸۲۹ سازمان تاکسیرانی برای سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به زائران در آماده‌باش کامل هستند.

طالبی اضافه کرد: شماره تماس ۳۶۶۲۸۸۰۰ (واحد نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی) و سامانه ۱۳۷ شهرداری قم آماده دریافت شکایات، پیشنهادها و انتقادات همشهریان است.

کد خبر 685116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.