پرداخت ۹۰ درصدی هزینه‌های ناباروری در مراکز دولتی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۹۰ درصدی هزینه ناباروری در مراکز درمانی دولتی و ۷۰ درصدی در مراکز درمانی غیردولتی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی بیمه سلامت استان، محسن عزیزی امروز _دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ در دیدار با خانواده چهارقلوها در یاسوج اظهار کرد: والدین این چهارقلوها از حمایت سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری برخوردار بودند و خداوند به آن‌ها چهار فرزند هدیه داده است.

وی از تعهدات بیمه سلامت را پرداخت ۹۰ درصدی هزینه‌های ناباروری در مراکز دولتی، ۷۰ درصدی در بخش خصوصی و تسهیل بیمه شدن مادران باردار و کودکان زیر پنج سال، بر اساس دهک خانواده برشمرد.

سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیمه سلامت از هیچ حمایتی در زمینه جوانی جمعیت دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلی جمعیتی کشور، چتر حمایتی خود را روی درمان ناباروری قرار داده و پوشش خوبی برای تأمین هزینه زایمان و درمان فرزندان به دنیا آمده، مادران باردار و شیرده ایجاد کرده است.

عزیزی با اشاره به سیاست‌های جهانی جوانی جمعیت و سیاست‌های ملی در این حوزه، ارتقای جایگاه ایران اسلامی در دنیا را وابسته به تحقق این سیاست در بلندمدت دانست و ابراز امیدواری کرد: با عمل کردن تمام نهادها، سازمان‌ها و ادارات از جمله اداره کل بیمه سلامت استان و سایر سازمان‌های بیمه‌گر به تعهدات تکلیفی خود، این قبیل خانواده‌ها حمایت می‌شوند.

کد خبر 685070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.