آذربایجان غربی سال‌ها از دروغ‌های سیاسی متضرر شده است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: به نظرم استان با موضوعات مهم تری دست به گریبان است و مردم آذربایجان غربی سال‌ها از این سیاسی کاری‌ها و دروغ‌ها رنج برده و متضرر شده‌ است.

روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لیست منتشرشده در فضای مجازی آذربایجان غربی در خصوص نام نمایندگان دریافت کننده خودروی شاسی بلند و کذب بودن آن اظهار کرد: این لیست جعلی بوده و با اهداف کاملاً انتخاباتی منتشر شده است.

وی افزود: مردم عزیز به خوبی واقف‌اند که بنده از نمایندگان پیگیر در استیضاح آقای فاطمی امین بودم و در هر دو استیضاح ذره‌ای عقب نشینی نکردم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در آن ایام حتی یک روز پیش از استیضاح گفتم که آقای فاطمی مرد باش و هر کسی را که از وزرات صمت امتیاز دریافت کرده، در تریبون مجلس معرفی کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به نظرم استان با موضوعات مهم‌تری دست به گریبان است و مردم استان سال‌ها از این سیاسی کاری‌ها و دروغ‌ها رنج برده‌اند.

حضرت پور یادآور شد: با این وجود مراجع منتشر کننده خبر را مورد پیگرد قانونی قرار خواهم داد تا اهداف انتشاردهندگان این لیست جعلی بر مردم آشکار شود.

شایان ذکر است دیروز جمعه دهم شهریورماه لیستی از سوی یکی از نمایندگان سابق و کاندیدای فعلی مجلس در فضای مجازی منتشر شد که نام چند نماینده آذربایجان غربی در این لیست دیده می‌شد.


کد خبر 684705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.