آماده‌سازی مصلای مهدیه اهواز برای پذیرش و صدور روادید زوار خارجی

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز جهت پذیرش و صدور روادید اربعین حسینی برای زائرین خارجی آماده‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد موالی‌زاده امروز _شنبه، یازدهم شهریورماه_ در نشست هماهنگی ستاد آماده‌سازی مصلای مهدیه امام خمینی (ره) و زیرساخت‌های لازم جهت پذیرش و صدور روادید اربعین زائران خارجی، اظهار کرد: تعداد زیادی از زائران خارجی از کشورهای مختلف از جمله افغانستان و پاکستان برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در استان حضور دارند و تلاش بر این است که در کمترین زمان ممکن، مشکل تردد آن‌ها از پایانه مرزی چذابه به کشور عراق رفع شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای پذیرش و صدور روادید اندیشیده شده است، نشست‌های هماهنگی ستاد آماده‌سازی صدور روادید اربعین حسینی برای اتباع خارجی نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جلسات هماهنگی برای نظم و امنیت و تسریع در کار نیز برگزار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز ادامه داد: در هفته‌های گذشته نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته به زائرین خارجی خدمات‌رسانی و در مواکب و اماکن اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: در پایانه مرزی چذابه مشکلی در تردد زائران اتباع خارجی به کشور عراق به وجود آمده بود که پس از هماهنگی‌های لازم این مشکل رفع شد.

کد خبر 684704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.