برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ۲ نقطه شهر کرمان

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان از آذین‌بندی، فضاسازی و برپایی موکب در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت: برای ایاب و ذهاب همشهریان به منظور شرکت در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در دو نقطه شهر، ۲۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده است.

محمود ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات مدیریت شهری کرمان برای برپایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین، اظهار کرد: این مراسم هم‌زمان با روز اربعین در دو مسیر از سه‌راه جوپار تا امام‌زاده حسین (ع) شهر جوپار و از امام‌زاده محمد (ع) تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات شهرداری کرمان در گذرگاه مرزی ریمدان افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افتخار ما است و امیدواریم در روز اربعین نیز با برپایی باشکوه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین این توفیق دوچندان شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: برای تردد مطلوب افرادی که فرصت حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین را نداشته‌اند، تدابیری مشابه با در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات لازم اندیشیده شده است تا شرکت‌کنندگان با خیالی آسوده در این مراسم حضور پیدا کنند.

ایرانمنش از آذین‌بندی، فضاسازی و برپایی موکب در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت: برای ایاب و ذهاب همشهریان به منظور شرکت در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، ۲۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده است.

کد خبر 684437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.