دولت مدیران توانمند را برای حل مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت باید در حوزه رفع مشکلات اولویت‌بندی داشته باشد و مدیران توانمند را در این عرصه به‌ویژه در بخش اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم به کارگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک امروز _جمعه دهم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر وحدت در جامعه مسلمانان اظهار کرد: وحدت جهان اسلام متشکل از وحدت شیعیان با هم و با سایر مسلمانان و مذاهب دیگر و ظرفیت خوبی برای ایجاد اتحاد در جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه اتحاد و همبستگی بین مسلمانان یکی از پایه‌های اصلی تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری است، افزود: راهپیمایی اربعین برای تقویت اتحاد میان امت اسلامی نقشی بسیار مهم دارد و امروز تأثیر خود را در این امر مهم گذاشته است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: یکی از زمینه‌های مهم امت‌سازی به عنوان مقدمه تمدن نوین اسلامی، اربعین است و بدون شک اجتماعی‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی را باید در اربعین جستجو کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد، تصریح کرد: برای اینکه بنیان‌های سیاسی و اقتصادی خود را مستحکم کنیم، نیاز به وحدت داریم.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه توان دولت و مجلس روی معیشت مردم متمرکز است، افزود: دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته و تمام تلاش خود را برای در تنگنا قرار دادن مردم به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال درگیر کردن مردم با مشکلات است و مردم هم تاکنون به خوبی با این نقشه مقابله کردند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه معیشت مردم باید توسط دولت رفع شود، خاطرنشان کرد: باید به خوبی به مسائل معیشتی مردم توجه کرد و موانع را برطرف ساخت.

وی با بیان اینکه کشور به واسطه تحریم‌های چندین ساله با مشکلاتی به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم مواجه است، گفت: ما باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش و ممارست شبانه‌روزی انجام دهیم.

حکمتی نیک با تاکید بر اینکه دولت باید جلوی سرعت افزایش قیمت‌ها را بگیرد، ادامه داد: دولت باید در حوزه رفع مشکلات اولویت‌بندی داشته باشد و مدیران توانمند را در این عرصه به‌ویژه در بخش اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم به کارگیری کند.

وی انتخابات را یکی از جلوه‌های وحدت ملی و مشارکت دادن مردم در حاکمیت دانست و گفت: رفع مشکلات مردم بهترین اقدام برای افزایش مشارکت آن‌ها در انتخابات است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به مشکلات معیشتی در کشور گفت: مردم خود صاحب این انقلاب هستند و انقلاب متعلق به خودشان است و مسئولان هم باید خودشان را با مردم وفق دهند و با آن‌ها همراه باشند؛ آن‌ها باید مشکلاتی که وجود دارد را به تناسب وظایفی که بر عهده دارند، برطرف کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت اول کشور قرار دارد، مردم در بُعد معیشتی تحت فشار هستند؛ حداقل کار این است که تلاش و کوشش مسئولان و هم‌افزایی در این راستا انجام شود و از مسائلی که موجب می‌شود رسیدگی به مشکلات مردم به حاشیه برود، پرهیز شود.

کد خبر 684379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.