عضویت ایران در بریکس موجب تقویت مقابله با غرب می‌شود

امام جمعه سمنان گفت: عضویت ایران در گروه بریکس موجب خواهد شد تا گروه جبهه مقابله با غرب تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه دهم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس موجب خواهد شد تا گروه جبهه مقابله با غرب تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه یکجانبه گرایی در جهان به پایان نزدیک شده است، افزود: عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس نشانی از شکل‌گیری نظم نوین جهانی است و دیپلماسی قوی دولت سیزدهم در این راستا افتخار ملی و قابل ستایش است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی نشان داد که با تکیه بر توان داخل تحریم‌ها بی اثر است، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره با اعمال تحریم‌ها به دنبال آن بودند که کشور ما را به بن بست و انزوا بکشانند، اما ایران از همان ابتدا تصمیم بر ناکام گذاشتن دشمن در رسیدن به اهدافش داشت.

مطیعی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای جهاد تبیین بوده است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی انجام داده است اما اطلاع رسانی درستی انجام نشده است، بنابراین از رسانه این انتظار می‌رود تا در راستای اطلاع رسانی اقدامات و تلاش‌های دولت سیزدهم، بیا از گذشته تلاش خود را انجام دهند.

کد خبر 684378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.