لزوم نظارت دقیق‌تر برای مهار گرانی مسکن

امام‌جمعه گلپایگان گفت: مشکلات اقتصادی و معیشت و گرانی‌ها سایه بر توفیقات و عملکرد مثبت دولت انداخته است، بنابراین باید نظارت دقیق‌تری در مهار گرانی مسکن صورت گیرد تا نارضایتی‌ مردم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه، دهم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: شرکت در اربعین حسینی موجب نجات انسان از سرگردانی و ذلت می‌شود.

وی افزود: افرادی که در مقابله با امام حسین (ع) صف‌آرایی کردند، بی‌ایمان نبودند، بلکه فریب وعده‌های پوچ و رزق و برق دنیا را خورده بودند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دولت سیزدهم به مناسبت هفته دولت، گفت: مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم رضایت نسبی داشت، البته رفع نقاط ضعف این دولت نیز تاکید شد.

وی تصریح کرد: عملکرد و شاخص‌های اقتصادی دولت سیزدهم به خوبی رسانه‌ای نشده است و باید بهره بیشتری از رسانه‌ها در ارائه عملکرد دولت‌مردان صورت گیرد.

کرامتی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشت و گرانی‌ها سایه بر توفیقات و عملکرد مثبت دولت انداخته است، بنابراین باید نظارت دقیق‌تر و جامع‌تری در مهار گرانی مسکن صورت گیرد تا نارضایتی مردم برطرف شود.

وی با بیان اینکه افزایش رشد سرمایه‌گذاری خارجی، کاهش بیکاری، افزایش نرخ نقدینگی، رشد هفت برابری اقتصادی، بازگشایی کارخانجات تعطیل شده از برکات دولت سیزدهم است، گفت: اقدامات دولت، به اندازه‌ای که حق این عملکرد است، رسانه‌ای نشده است.

کد خبر 684375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.