دولتمردان بر گره گشایی از مشکلات مالی تمرکز کنند

امام جمعه موقت تیران با اشاره به هفته دولت گفت: دولتمردان با همکاری دیگر مسئولان کشور بر گره‌گشایی از مشکلات مالی و معیشتی مردم تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کریم امامی امروز جمعه - دهم شهریورماه - در خطبه‌های نماز جمعه تیران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دغدغه معیشت و رفع مشکلات مالی مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب قرار گرفت و ایشان از مسئولان خواست تا به این موضوع بپردازند.

وی افزود: دولتمردان با همکاری دیگر مسئولان کشور بر گره گشایی از مشکلات مالی و معیشتی مردم تمرکز و وضعیت سخت را تسهیل کنند.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب تصریح کرد: مسئولان در تمام رده‌ها و قوا در همه زمینه‌ها منویات ولی فقیه را مورد توجه و دقت قرار دهند تا منفعت آن به مردم و نظام برسد.

وی نگاه آماری صرف به حوزه‌های مختلف را مورد انتقاد قرار داد و اذعان داشت: برخی از این شاخص‌های آماری ضد و نقیض بوده که باید اصلاح شود و این مقیاس‌ها واقعی باشد.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: کشورمان در حال حاضر توانسته بسیاری از نیازهای خود را تأمین و در بخش‌های مختلف به خودکفایی برسد و همین توسعه و آبادانی مانع وابستگی به دیگر کشورهای جهان شده است.

وی اضافه کرد: دولت تلاش خود را در راستای اصلاح ساختارهای اقتصادی به کار گرفته تا به عدالت اجتماعی برسد و نیاز به حمایت و همکاری دارد اما کارشناسان و مسئولان همت و اراده خود را برای رفع نیازهای مردم و کمک به توانایی خرید جامعه بکار گیرند.

خطیب جمعه تیران همچنین به مناسبت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیاده روی و دیگر مراسم‌های اربعین جلوه ممتازی برای جامعه شیعی شده و فصل اتحاد و انسجام مسلمانان و دیگر ادیان شده است.

وی خدمت به زائران اربعین را نیز حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری در این ایام با برپایی موکب، کمک مالی و معنوی و خدمت رسانی به عاشقان حسینی در این مسیر خدمت می‌کنند.

کد خبر 684360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.