شهر اصفهان برای استقبال از سال تحصیلی جدید آماده می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان برنامه‌ها و اقدامات مدیریت شهری این کلانشهر در آستانه آغاز سال تحصیلی را تشریح کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید آماده می‌شود.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها خود را برای خدمت‌رسانی بهتر در این ایام به عموم شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان آماده می‌کنند.

وی افزود: امسال همچون سال‌های قبل ستاد مهر شهرداری اصفهان از مدتی قبل فعالیت خود را با شعار «تمام شهر مدرسه است» آغاز کرده است و شورای اسلامی شهر نیز پیگیری‌هایی برای بررسی برنامه‌های این ستاد انجام داده است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امسال نیز مجموعه شهرداری امکانات مناسبی را به این منظور اختصاص داده است، تصریح کرد: نخست اینکه ناوگان اتوبوسرانی با تمام امکانات آماده می‌شود، به‌طوری که در آغاز سال تحصیلی ۹۰۰ دستگاه اتوبوس را در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: در عین حال متروی اصفهان با برنامه‌ریزی انجام شده در ساعات اولیه روز، سر فاصله زمانی حرکت قطارها را کاهش می‌دهد تا سرویس‌دهی سریع‌تر و مطلوب‌تری به دانش‌آموزان و دانشجویان انجام شود.

قربانی گفت: کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان درباره سرویس مدارس آنچه که کارگروه ماده ۱۸ مرکب از آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان و سازمان نظارت بر تاکسیرانی درخواست خود را برای اجرا به شهرداری ابلاغ کردند که بدون هیچ تغییری در درخواست و پیشنهاد آن‌ها، اقدامات لازم انجام شد.

وی تاکید کرد: هماهنگی‌هایی درباره مسائل مختلف با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است تا روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، شهروندان بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری فرزندان خود را راهی مدارس و دانشگاه‌ها کنند.

کد خبر 684273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.