هواداران نباید به خاطرات خوش بازیکنان دل خوش کنند/ مشکلات ذوب‌آهن از همه بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هواداران نباید به خاطرات خوبی که از بازیکنان مانده دل خوش کنند و من بازیکنی که خوب نباشد را بدون درنگ از تیم کنار می‌گذارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل هوادار اظهار کرد: در روزی که کاملاً مستحق پیروزی بودیم، بازی را مساوی کردیم، تا دقیقه ۷۵ هم خوب بودیم اما پس از این دقیقه و تعویض‌هایمان بازی را از دست دادیم که باید دلایل آن را بررسی کنیم، در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نیمه دوم نیز چند موقعیت عالی را از دست دادیم. به دلیل اشتباهات فردی ممکن بود بازی را ببازیم، فوتبال من به این شکل است و بازیکنان کم کم به آن عادت می‌کنند، ۱۰ دقیقه آخر مجبور بودیم که به شکل دیگری بازی کنیم و جواب هم نگرفتیم.

وی افزود: در مربی‌گری تولید موقعیت کار سرمربی است اما نمی‌توانم توپ‌ها را تبدیل به گل کنم، امروز و در بازی با سپاهان توپ‌ها را به تیر کوبیدیم، تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن خاطرات خوبی برای هواداران ایجاد کردند اما در حال حاضر فقط خاطرات باقی‌مانده است. این بازیکنان در حال حاضر باید خود را نشان دهند، نیمکت ما همین است و به باشگاه نیز اعلام کردم که در جلوی زمین به بازیکن احتیاج داریم، امید گل تیم امروز بالای یک بود، بازیکنانی داریم که از شرایط آرمانی به دور هستند، مصلح هم با مصدومیت بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از عملکرد اسلامی راضی نیستم و اگر کاری که می‌گویم انجام ندهد به او بازی نمی‌دهم، از چنین بازیکنانی انتظار داریم، تیم ما به پرس کردن نیاز دارد و اگر مارادونا هم این کار را انجام ندهد به او بازی نمی‌دهم. کیفیت خوبی داریم اما امتیازات آن را هم باید بگیریم، کامیابی‌نیا دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، محمدرضا حسینی در حال نهایی کردن قرارداد خود است، هر کسی در مسیر استراتژی ما باشد، از او استفاده خواهیم کرد، این دو بازیکن اگر در شرایط آرمانی باشند، قطعاً به ما کمک خواهند کرد.

محمد ربیعی در پایان تصریح کرد: همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، مشکلات باشگاه ما بیشتر است اما من با اطلاع از چالش‌های موجود آمدم، فرایند جلوی زمین نیمی از آن مربوط به خلاقیت است و باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده به جه شکل خواهد بود، پس از چند روز استراحت تمرینات خود را شروع خواهیم کرد. بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا در شرایط لیگ بمانیم، در مورد برنامه‌ریزی لیگ نظری نمی‌دهم چون در جریان مشکلات سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی هستیم.

کد خبر 684083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.