استخر سرپوشیده الوند در سرپل ‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت آیین افتتاح استخر سرپوشیده آموزشی الوند آموزش و پرورش در سرپل ذهاب با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با هفته دولت، امروز چهارشنبه هشتم شهریور، آئین افتتاح استخر سرپوشیده آموزشی الوند آموزش و پرورش در سرپل ذهاب با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب، مدیران استانی و مقامات محلی به بهره برداری رسید.

این پروژه با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید. سالن ورزشی چندمنظوره، زمین چمن و ساختمان جدید اداره کار سرپل ذهاب به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه سفر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه به شهرستان سرپل ذهاب و همزمان با هفته دولت آئین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره معلم و زمین چمن آموزش و پرورش در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.

قابل ذکر است این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه برنامه‌های هفته دولت، ساختمان اداری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سرپل ذهاب هم به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲۶۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا؛ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود به غرب استان، جهت بازدید از پایانه مرزی خسروی و روند تردد زوار اربعین حسینی و بازدید از نحوه خدمت رسانی به شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی سفر کردند.

کد خبر 684045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.