مناقشه مجازی سپاهان و پرسپولیس/ کدام تیم قانون را دور زده‌است؟+ عکس

باشگاه پرسپولیس خبر از ارجاع پرونده تخلف یک باشگاه به کمیته انضباطی داد اما این مورد توسط طلایی پوشان تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر سازمان لیگ با وضع قانون سقف قرارداد به نوعی باشگاه‌های لیگ برتری را برای خرید بازیکن با محدودیت مواجه کرد اما با این حال تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، استقلال و سپاهان باز هم در قامت یک مدعی ظاهر شدند و خریدهای مناسبی را انجام دادند؛ هرچند که طلایی پوشان اصفهان همچنان موفق به ثبت قراداد برایان دابو و عیسی آل‌کثیر نشده‌اند و عده‌ای دلیل این اتفاق را رقم بالای قرارداد این دوبازیکن می‌دانند.

روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این فصل از رقابت‌ها دست به تخلف زده است و فراتر از سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ بازیکن به خدمت گرفته است اما برای مشخص نبودن این وضعیت از شیوه‌های متفاوتی همچون قرارداد بیشتر با همسر بازیکنان و یا در نظر گرفتن مبلغ بالاتر برای فصل بعد استفاده کرده است.

با این حال باشگاه سپاهان تمام صحبت‌های مطرح شده در خصوص قرارداد بازیکنان این تیم و ارجاع پرونده تخلف آن‌ها به کمیته انضباطی را تکذیب می‌کند و محمدصادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی طلایی پوشان در صفحه مجازی پستی را در خصوص این شایعات و تکذیب آن‌ها منتشر کرده است.

مناقشه مجازی سپاهان و پرسپولیس/ کدام تیم قانون را دور زده‌است؟+ عکس

این در حالی است که مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس امروز خبر از ارجاع پرونده تخلف یک باشگاه به کمیته انضباطی داد و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای سپاهان رخ خواهد داد.

مناقشه مجازی سپاهان و پرسپولیس/ کدام تیم قانون را دور زده‌است؟+ عکس

کد خبر 683893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.