تلاش برای توسعه فضای سبز در منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: به‌دنبال شناسایی و ارزیابی زمین‌ها برای احداث فضای سبز و سالن‌های چندمنظوره هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد ترکمن امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در آئین گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم که به مناسبت هفته دولت هرشب در یکی از مساجد استان قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه کم‌ترین سرانه فضای سبز برای منطقه شش شهرداری قم است، افزود: به‌دنبال شناسایی و ارزیابی زمین‌ها برای احداث فضای سبز و سالن‌های چند منظوره هستیم.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به ترافیک سنگین ادامه بلوار جمهوری و میدان توحید، تصریح کرد: امسال در بودجه شهرداری قم تملک ۹ پلاک به‌منظور بازگشایی خیابان دیده شده است و از شهروندان نیز تقاضا داریم برای تملک همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی و اصلاح شبکه آب در دستور کار قرار دارد، گفت: بودجه شهر دارای محدودیت‌هایی است و به همین دلیل برخی پروژه‌ها ازجمله پیاده‌روسازی به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

ترکمن با اشاره به اینکه بعضی زیرساخت‌های این منطقه فرسوده است، خاطرنشان کرد: نگرش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بر این است که اقدامات به‌صورت زیرساختی انجام شود.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه امسال بودجه خوبی برای این منطقه دیده شده است، تصریح کرد: تملک منازل، احداث سالن‌های چند منظوره و توسعه فضای سبز در این بودجه دیده شده است.

کد خبر 683872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.