راه‌اندازی سامانه «اطلاعات من» شهرداری ارومیه

با راه اندازی سامانه «اطلاعات من» توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، تمام اطلاعات شخصی و پرسنلی کارکنان این شهرداری به صورت سیستمی و از طریق سامانه در اختیارشان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، الکترونیکی و سیستمی کردن امور جزو سیاست‌های اصلی شهرداری ارومیه در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده در خصوص ایجاد شهر و شهرداری هوشمند است.

از این رو پروسه الکترونیکی کردن را در همه حوزه‌ها و به تدریج شاهد هستیم که یکی از این موضوعات سامانه تازه ارائه شده «اطلاعات من» است.

این سامانه که به تازگی راه‌اندازی شده است، شامل اطلاعات شخصی هر فرد مربوط می‌شود.

این اطلاعات شامل مواردی همچون اموال در اختیار و نقل و انتقال آن‌ها، حضور و غیاب، ورود و خروج، مأموریت‌های اداری، حکم کارگزینی و فیش حقوقی و دوره‌های آموزشی گذرانده است که به صورت سیستمی در اختیار پرسنل شهرداری ارومیه قرار گرفته است.

همچنین ابلاغ‌های صادره و ارزشیابی پرسنل از جمله تشویق و توبیخ نیز در این سامانه پیش‌بینی شده است.

پرسنل شهرداری ارومیه می‌توانند با نام کاربری اختصاصی خود وارد سامانه personel.urmia.ir شده و به این موارد دسترسی داشته باشند.

با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر فراهم کردن بستری مناسب برای دسترسی پرسنل به اطلاعات شخصی و پرسنلی خود در شهرداری ارومیه، تردد و یا مراجعت‌های مکرر آن‌ها به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و حوزه‌های امور اداری و کارگزینی واحدهای تابعه شهرداری به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

دریافت تمام مرخصی‌ها یا پروسه نقل و انتقال اموال از این پس تنها از طریق سامانه «اطلاعات من» امکان‌پذیر است.

کد خبر 683760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.