اعزام نزدیک به ۱۰۰ کاروان از خانواده‌های شهدا به عراق

رئیس ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در همه استان‌ها بنا شد ادارات کل بنیاد شهید کاروان‌هایی متشکل از خانواده‌های شهدا را از مبدا گلزار شهدای مرکز استان به عراق اعزام کنند که حدود ۱۰۰ کاروان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سهیل کیارش با اشاره به اقدامات ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اربعین اظهار کرد: در مجموع بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگران حدود ۲۰۰ موکب مرتبط با خود را شناسایی کرده‌اند که در استان‌های مرزی، نجف و کربلا و مسیر راهپیمایی برپا شده است و خدمات مختلفی از قبیل اسکان، پذیرایی، تعمیرات و خدمات درمانی در این موکب‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: در همه استان‌ها بنا شد ادارات کل بنیاد شهید کاروان‌هایی متشکل از خانواده‌های شهدا را از مبدا گلزار شهدای مرکز استان به عراق اعزام کنند که حدود ۱۰۰ کاروان پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما در چهار استان مرزی به علاوه دو استانی که مرز ورودی دارند مثل سیستان‌وبلوچستان و خراسان‌رضوی موکب داریم که در آن تشکل‌های شاهد و ایثارگر و ادارات کل بنیاد شهید حضور دارند، به‌طور ویژه در موکب سیستان‌وبلوچستان دو هزار اسکان و پذیرایی در هر وعده تهیه شده است و از زائرانی که وارد کشور می‌شوند، پذیرایی خواهد شد.

کیارش تصریح کرد: در استان‌های مرزی و غربی برای جامعه ایثارگری و جانبازان تسهیلات رفت‌وآمد در نظر گرفته شده است و شرایطی به وجود آمده است تا جانبازانی که رفت‌وآمد سخت‌تری دارند، عبورشان از مرز و نقطه صفر مرزی تسهیل شود، رابطان استان مرزی ما به جامعه هدف بنیاد شهید معرفی شده‌اند و جانبازان پس از حضور در استان‌های مرزی و مراجعه به موکب‌هایی که اطلاع‌رسانی شده است کارت ایثارگری را نشان می‌دهند و خدمات دریافت می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اعزامی خادمان ایثارگر افزود: دوشنبه، ششم شهریورماه، خادمان سه موکب اصلی تشکل‌های شاهد و ایثارگر از مقابل ساختمان بنیاد شهید با بدرقه نماینده ولی فقیه عازم می‌شوند.

کد خبر 683665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.