خرید خدمات مشاوره عامل چهارم پروژه بسط شرقی حرم مطهر تصویب شد

شهردار قم با بیان اینکه قرارداد خرید خدمات مشاوره عامل چهارم پروژه بسط شرقی حرم مطهر در شورای اسلامی شهر قم تصویب شد، گفت: هنوز راه دسترسی پیمانکار به پروژه به طور کامل تامین نشده است و در مسئله تأسیسات و معارضات ملکی نیاز به همراهی دیگر ارگان‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری برگزار شد، قرارداد خرید خدمات مشاوره عامل چهارم پروژه بسط شرقی حرم مطهر تصویب شد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم در این جلسه با اشاره به اهمیت پروژه بسط شرقی حرم مطهر اظهار کرد: در حال حاضر هنوز موانع اجرایی برای سرعت گرفتن این پروژه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کار در محدوده هسته مرکزی نیاز به همراهی دستگاه‌های متعددی دارد، گفت: ما در شهرداری نسبت به اجرای سریع این پروژه حساسیت لازم را داریم، اما دیگر ارگان‌ها نیز باید نسبت به مسئله حساس باشند.

شهردار قم با اشاره به اینکه هنوز راه دسترسی پیمانکار به پروژه به طور کامل تأمین نشده است، اضافه کرد: در مسئله تأسیسات و معارضات ملکی نیاز به همراهی دیگر ارگان‌ها داریم.

وی گفت: ابتدا قرار بود، مسئله نظارت بر پروژه در قرارداد پیمانکار دیده شود اما تصمیم بر این شد که یک عامل چهارم دارای صلاحیت وارد پروژه شود و بر روند امور به صورت دقیق نظارت کند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی اعضای شورا درباره کند بودن پروژه اظهار کرد: در پروژه‌ای که معارض شهری ندارد، این حرف درست است اما در پروژه‌هایی که معارض شهری دارند و مرتبط با همکاری دیگر ارگان‌ها است، ممکن است قدری وقفه ایجاد شود.

کد خبر 683418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.