مساعدت ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری برای ایجاد مجموعه‌ فرهنگی ورزشی در منطقه ۱۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: ابتدای جلسه امروز به‌مناسبت روز پزشک در خدمت پزشکان بودیم؛ نکات خوبی مطرح و مقرر شد در کارگروه مشترکی، این موضوعات برای پیگیری و حل دنبال شود.

وی در خصوص طرح‌ها و لوایح امروز افزود: مساعدت برای ایجاد مرکز فرهنگی ورزشی در منطقه ۱۵ از مسائل بررسی شده در صحن امروز بود که با رأی مثبت اعضا برای ایجاد یک زیرساخت فرهنگی و ورزشی، در این محله اتفاق خوبی خواهد افتاد؛ بر این اساس مشارکت ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری رقم خواهد خورد، از این‌رو امیدواریم شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این مجموعه فرهنگی ورزشی باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مصوبه کارگروه ماده ۱۸ در خصوص تعیین نرخ سرویس مدارس گفت: با توجه به توضیحات مطرح شده شورا بدون ورود به جزئیات مصوبه و نرخ به تصویب رسیده، مجموعه ارسالی از جانب کارگروه ماده ۱۸ را جمع‌بندی کرد تا به شهرداری اصفهان ابلاغ شود و از ابتدای مهرماه شاهد اجرای آن و بهره‌مندی شرکت‌های سرویس مدارس از این موضوع باشیم.

وی با اشاره به توافق‌نامه آزادسازی در طرح عمرانی فضای سبز محله همت‌آباد گفت: در آینده‌ای نزدیک کلنگ عملیات عمرانی در این محله به زمین خواهد خورد تا یک پارک محلی به این محله پرتراکم اضافه شود.

صالحی افزود: توافق ملکی دیگر که امروز در صحن شورا مطرح شد مربوط به یکی دیگر از پروژه‌های شاخص شهری بود که با پیگیری همکاران به مرحله آخر رسیده و آن موضوع آزادسازی طرح فضای سبز و پردیس محله شمس‌آباد است. این طرح جزو اولویت‌ها و پروژه‌های شاخص است که پس از مراحل طراحی، کلنگ آغاز عملیات عمرانی آن به زمین خواهد خورد.

کد خبر 683140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.