برپایی نمایشگاه اقدامات دو سالانه شهرداری سنندج در پارک سپیدار

نمایشگاه اقدامات دوسالانه شهرداری سنندج به مناسبت هفته دولت امروز با حضور مسئولان در پارک سپیدار این شهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقدامات دوسالانه شهرداری سنندج اظهار کرد: طی دو سال گذشته اقدامات مختلفی در حوزه‌های عمرانی، رفاهی، فرهنگی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر سنندج انجام شده است که چکیده‌ای از مهم‌ترین این اقدامات در قالب یک نمایشگاه به مناسبت هفته دولت در پارک سپیدار در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: در قالب این نمایشگاه ضمن اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام گرفته، برنامه‌های آتی این نهاد نیز در حوزه سرمایه‌گذاری، توسعه و عمران شهری و برنامه‌های فرهنگی اطلاع‌رسانی شده است.

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برپا است، گفت: به منظور پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان تا پایان هفته دولت، میز خدمت، جنب این نمایشگاه با حضور نمایندگان شهرداری‌های مناطق راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تمام توان مدیریت شهری در این دوره با همراهی خوبی که در بین اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد توزیع عادلانه خدمات و توسعه عمران شهری است، افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته و پروژه‌های متعدد در سطح شهر در حال اجرا است.

برپایی نمایشگاه اقدامات دو سالانه شهرداری سنندج در پارک سپیدار

رشیدی خاطرنشان کرد: اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به‌طور قطع تحول جدی در توسعه عمران شهری و خدمات‌رسانی به شهروندان در ابعاد مختلف خواهد داشت.

وی با بیان اینکه چندین کلان‌پروژه با توجه به نیاز شهر و با تاکید بر رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر در حال اجرا است، تصریح کرد: شهرداری الکترونیک از دیگر اتفاقات خوبی است که در شهرداری سنندج کلید خورده است و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

شهردار سنندج همراهی و همدلی مردم در انجام وظایف را بزرگترین سرمایه مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: معتقدیم توسعه و ارتقای خدمات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف نقش بسزایی در امیدآفرینی و ارتقای اعتماد مردم دارد.

کد خبر 683136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.