حمایت از کارمندان جزو اولویت‌های شورای اسلامی شهر است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمایت از کارمندان از اولویت‌های شورا به‌شمار می‌رود و باید به‌گونه‌های مختلف از این کارکنان حمایت کنیم، زیرا بهره‌وری، تخصص و تعهد از الزامات کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: جا داشت که امروز به‌صورت ویژه‌تر به هفته دولت می‌پرداختیم، زیرا در مجموعه شهری شاهد حضور کارکنان نمونه و با اخلاصی هستیم که خدمت‌رسانی به مردم را باارزش می‌دانند.

وی افزود: حمایت از کارمندان از اولویت‌های شورا به‌شمار می‌رود و باید به‌گونه‌های مختلف از این کارکنان حمایت کنیم، زیرا بهره‌وری، تخصص و تعهد از الزامات کار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر از رئیس‌جمهور گفت: ابتدای دولت سیزدهم سایه سنگین نقدینگی و تورم افسارگسیخته بر سر اقتصاد کشور بود، اما امروز به‌رغم حملات دشمن، شاهد اتفاقات بسیار خوب هستیم که یکی از آن عضویت ایران در بریکس است و امیدواریم اثر چنین اتفاقاتی را در سفره مردم هم مشاهده کنیم.

وی با اشاره به راهپیمایی الی اصحاب الحسین (ع) گفت: از مجموعه‌های فرهنگی درخواست می‌شود در این رویداد حضور داشته باشند.

کد خبر 683115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.