افتتاح پروژه‌های درمانی تامین اجتماعی کرمان با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: هم‌زمان با هفته دولت پروژه‌های درمانی تامین اجتماعی با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

امین فخر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از افتتاح طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در استان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی رفسنجان با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های درمانی تأمین اجتماعی کرمان با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان انجام شده است، افزود: ساخت و تجهیز اورژانس بیمارستان غرضی سیرجان مطابق با استانداردهای روز و بخش جراحی بیمارستان امام علی (ع) زرند از دیگر پروژه‌های سال ۱۴۰۱ بود که به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان ادامه داد: در هفته دولت بخش NICU بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان در مساحت ۵۵۰ مترمربع با ۱۶ تخت و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.

فخر با اشاره به افزودن شش تخت به بخش دیالیز بیمارستان غرضی سیرجان تصریح کرد: به‌مناسبت هفته دولت، بخش NICU این مرکز به مساحت ۲۴۵ مترمربع با شش تخت و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان کرمان، بخش CCU بیمارستان غرضی سیرجان به مساحت ۳۲۵ مترمربع با ۱۲ تخت و ۱۳.۵ میلیارد اعتبار افتتاح می‌شود و بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: از دیگر پروژه‌های در دست اقدام تأمین اجتماعی استان کرمان می‌توان به ساخت پلی‌کلینیک در بیمارستان‌های شهرهای کرمان، سیرجان و زرند و احداث درمانگاه شماره سه شهری در کرمان و انار اشاره کرد.

کد خبر 683049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.