پیوستن ایران به بریکس و شانگهای از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم است

امام جمعه شاهرود گفت: پیوستن ایران به بریکس و شانگهای و توسعه روابط منطقه‌ای از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام عباس امینی امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: در امر زیرسازی و زیرساخت‌ها اقدامات دولت سیزدهم بسیار ارزنده است. پیوستن به بریکس، شانگهای و توسعه روابط منطقه از جمله زیرسازی‌ها و موفقیت‌هایی است که موتور پیشران دستاوردها بوده و می‌توان گفت در بین دولت‌ها بی‌نظیر است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی، تبیین و بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و اقدامات انجام شده در دولت توسط خدمتگزاران، در راستای ایجاد امیدواری باید در دستور کار باشد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه راهبرد دشمن ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، خاطرنشان کرد: لازم است راهبرد امیدوار کردن مردم و کارآمد جلوه دادن نظام را دنبال کنیم و هفته دولت فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است.

امینی تصریح کرد: ما نسبت به کمبود آب در شهرستان شاهرود نگران هستیم. می‌دانیم اقدامات در حال انجام است، اما به نسبت سهم خود از دولتمردان می‌خواهیم تا بودجه‌های کلان‌تری را به حوزه آب اختصاص دهند.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهرود، ائمه جمعه بسطام و کلاته خیج، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، جمعی از خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد.

کد خبر 683032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.