بهره برداری از ۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در زرندیه

استاندار استان مرکزی گفت: ۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت با پنج هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استاندار استان مرکزی در آئین بهره برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: در هفته دولت امسال یک هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و خدماتی در استان به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۴۵ طرح در شهرستان زرندیه است.

فرزاد مخلص‌الائمه با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌های در شهرستان زرندیه در مجموع پنج هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است بیان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی برای ۶۷۳ نفر فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان زرندیه، ۴۱ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و چهار پروژه با اعتبار ۳۵ هزار و ۳۴ میلیارد ریال در اقتصادی است.

استاندار مرکزی افزود: یکی از چالش‌های صنایع، تأمین نقدینگی و اعتبارات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است که در اولویت مجموعه دولت در این استان مرکزی است.

استاندار مرکزی در جریان سفر یک روزه خود به زرندیه به صورت نمادین ساختمان اداری اداره آب منطقه‌ای، ۲ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و یک شرکت تولیدی یراق آلات کابینت این شهرستان را به بهره برداری رساند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرندیه در بهره برداری از واحد مسکن اقدام ملی شهرستان گفت: تا کنون در این شهرستان عملیات ساخت ۶۱ واحد مسکونی در شهرهای مامونیه، زاویه و پرندک آغاز شده است.

علی آرین مهر اظهارکرد: این طرح‌ها شامل ۲۴ واحد در مامونیه شامل :۶ طرح چهار واحدی، ۱۷ طرح تک واحدی در زاویه و ۲۰ طرح تک واحدی در پرندک بوده که با پیشرفت‌های متفاوت در حال ساخت است.

وی افزود: براساس پایش متقاضیان استفاده از طرح مسکن ملی ۲۰۰ نفر در شهر مامونیه، ۸۴ نفر در پرندک و ۲۰ نفر در زاویه حائز بهره‌مندی از این طرح هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرندیه ادامه داد: به زودی با تأمین اراضی مورد نیاز به سایر افراد برای ساخت مسکن تحویل داده می‌شود.

کارخانه گروه صنعتی آرمان یراق کومش به عنوان یکی از چهار طرح اقتصادی شهرستان زرندیه در جریان سفر استاندار مرکزی به این شهرستان به بهره برداری رسید.

برای بخش خصوصی برای این طرح ۶۵۰ میلیارد ریال شامل یک میلیون ۷۵۰ هزار درهم سرمایه گذاری ارزی و ۴۴۰ میلیارد سرمایه گذاری ریالی برای اشتغال ۳۰ نفر هزینه هزینه کرده است.

ساختمان اداری اداره منابع آب زرندیه در ۲ طبقه با ۴۰۰ متر مربع زیربنا و با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی ساخته شده است.

استاندار مرکزی همچنین در این سفر با حضور در مزار شهدای شهر مامونیه مرکز این شهرستان به مقام شامخ ادای احترام کرد و پس از آن به شهر زاویه این شهرستان رفت و با خانواده شهید سید حمید موسوی خوشدل دیدار کرد.

کد خبر 682976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.